Навчальні матеріали
Матеріали для навчального модуля "Креслення" тут.
План проекту для 10-11 класів
_________________
1. Поняття про проектування. Класифікація проектів
Проектування як особливий вид діяльності формується на початку ХХ століття
і пов'язаний спочатку з діяльністю креслярів, необхідністю особливо точного
перенесення задуму інженера чи винахідника у вигляді графічного зображення, для
передачі його виконавцям на виробництві.
Формат docx.
2. Основні інформаційні джерела. Технологія пошуку проблеми засобами Інтернету
Інформацію
( від лат. Informatio - повідомляти) визначають як будь-яке повідомлення про
будь-що, теоретичні відомості, значення певних показників, що є об’єктами
збереження, обробки та передачі які використовуються в процесі аналізу певних
(економічних, технологічних, політичних та ін.) рішень.
Формат docx
3. Технологія створення банку ідей
Банк ідей і
пропозицій — це зібрана і впорядкована
інформація з метою її подальшого аналізу, що прискорює процес вироблення
творчих ідей і створення нового об'єкта чи його вдосконалення.
Формат docxЗавантажити матеріал
Домашнє завдання: створити банк ідей обраного виробу (4-8 малюнків)
4. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
Процес проектування та виготовлення будь-якого
технологічного об'єкта підлягає закону історичної детермінації, тобто еволюції
об'єктів технологічної діяльності.
Суть закону полягає в тому, що створення нового пристрою чи
будь-якого технічного чи технологічного об'єкта (процесу) відбувається з опорою
на вже відомі знання, практичний досвід використання аналогічних об'єктів чи
процесів.
Формат docx5. Аналіз та компонування інформації для проекту
Реферування — це одна з найбільш
поширених письмових форм отримання інформації, яка дозволяє при сучасному
величезному потоці інформації у короткий термін відібрати потрібну спеціалісту
інформацію.
Реферуючи джерело, необхідно точно передавати його зміст. Залежно від
того, яка роль відводиться джерелу в дослідженні, дуже важлива інформація може
подаватися у вигляді цитат. Викладання має бути стислим, точним, без зайвих
слів і суб'єктивних оцінок.
Формат docxЗавантажити матеріал
6. Загальні відомості про дизайн
Розрізняють такі види дизайну: фітодизайн, ландшафтний,
комп'ютерний, індустріальний, графічний, дизайн інтер'єрів.
Дизайнер — це людина, яка займається художньо-технічною
діяльностю в рамках будь-якого виду дизайну.
Особисті
якості в професії «дизайнер»: художня обдарованість, знання технологій у різних
галузях виробництва, уміння пробудити творчу ініціативу в інших, широкий
кругозір, естетичний смак, уміння творчо мислити.
Формат docx
Завантажити матеріал текстовий
Завантажити композицію з ілюстраціями
Домашнє завдання: аналіз обраного ивробу з точки зору дизайну.
План аналізу для домашнього завдання
1. Визначити вид дизайну
2. Визначити присутність або відсутність категорій композиції
3. Визначити засоби композиції: повтори, симетрія, статика, нюанс
7. Стадії дизайну об’єктів технологічної діяльності
Художнє
конструювання – творча проектна діяльність,
направлена на вдосконалення довкілля, що досягається шляхом приведення в єдину
систему функціональних і композиційних звʼязків,
їх естетичних і експлуатаційних характеристик.
8. Технологія створення дизайн-проекту
Проектна
пропозиція
— документ, який містить аналіз проблеми, мету, завдання, перелік видів
діяльності, стислу інформацію про потенційного реципієнта, очікувану вартість
проекту, строк його реалізації, очікувані результати.
9. Складання проектно-технологічної документації
Процес проектування виробів
промислового виробництва здійснюється послідовно й охоплює такі розділи
проектування:
1) конструкторські пропозиції;
2) компонування виробу;
3) художньо-конструкторський проект;
4) робочий проект.
10.Економічне обґрунтування проекту
Основні елементи економічної системи: виробничі сили; техніко-економічні відносини; організаційно-економічні
відносини; виробничі відносини; господарський механізм, оскільки регулювання
економічної діяльності здійснюється за його допомогою.
Завантажити матеріал
11. Маркетингові дослідження проекту
Маркетинг
— це комплексна система управління ринком (підприємствами), основними
елементами якої є товар, ціна, місцезнаходження товару, стимулювання попиту.
Немає коментарів:
Дописати коментар